?

Log in

No account? Create an account
entries friends calendar profile FurAffinity Previous Previous Next Next
Important Announcement - Cyberstalked - The art of Thornwolf
thornwolf
thornwolf
Important Announcement - Cyberstalked
This is an important announcement

Apparently I'm being "cyberstalked". If someone with the journal nicole_dornsife has recently friended you DO NOT add them back. It is NOT me. I don't know who it is actually.

I don't know what the shit is going on but obviously some people have way too much time, even to go as far as to copy my wording on my info, take my LJ icons, friend all my friends, add my SCHOOLS to their school list.

Ugh. I hate people sometimes.

*edit* it appears to be deleted. I didn't get any notice from LJ abuse/support so I'm assuming they did it themselves when I *gasp* found out? Dunno. Whatev. There's tons of better people to be than me.

Current Mood: annoyed annoyed

22 comments or Leave a comment
Comments
drake_anaya From: drake_anaya Date: November 2nd, 2006 05:19 am (UTC) (Link)
member of: "cyberstalked, fake_ljers, id_theft_alert, lj_maintenance, lj_spotlight, news, tipoftheday"

jesus christ, people. :/
kitsumi From: kitsumi Date: November 2nd, 2006 05:23 am (UTC) (Link)
Uh, seriously.. that's creepirific. Sounds like a huge attention whore to me..
trufflehog From: trufflehog Date: November 2nd, 2006 05:25 am (UTC) (Link)
i just friended them x____x

and unfriended again. but damn. i should have checked to see if they posted anything. good luck with this moron.
gab From: gab Date: November 2nd, 2006 05:29 am (UTC) (Link)
I had friended them, but they're unfriended now. c_C Hooboy. WTF.
xxbalaaxx From: xxbalaaxx Date: November 2nd, 2006 05:31 am (UTC) (Link)
*shakes head* As hard as I sometimes try to understand people, they confuse me even more.

We;; hopefully this person will be fairly harmless..ie won't try to start taking people's money for commissions etc. Best of luck dealing with them!
tarnac From: tarnac Date: November 2nd, 2006 05:36 am (UTC) (Link)
What the fuck.
trufflehog From: trufflehog Date: November 2nd, 2006 05:37 am (UTC) (Link)

how to get them off your friend of list...

go to http://www.livejournal.com/admin/console/

and type this...
ban_set nicole_dornsife
silverfolfen From: silverfolfen Date: November 2nd, 2006 05:52 am (UTC) (Link)
ban_set executed. -.-
coyotewings From: coyotewings Date: November 2nd, 2006 05:53 am (UTC) (Link)
What...the..fuck? o.O;
Wow, people seriously have no lives. I'll stay clear of said person.
dragonheadthing From: dragonheadthing Date: November 2nd, 2006 06:12 am (UTC) (Link)
Banned just for the fun of using the console. :)
wicked_sairah From: wicked_sairah Date: November 2nd, 2006 06:44 am (UTC) (Link)
yeah, I noticed that. Odd
die_monster From: die_monster Date: November 2nd, 2006 07:09 am (UTC) (Link)
Well, THAT was quick.
From: bluedrake Date: November 2nd, 2006 08:52 am (UTC) (Link)

Damn Chinesses!

I've had similar happen, it can suck. I hardly ever socialize online anymore because of crap like this.

...

Dont worry Thorn, often imitated never duplicated.
thornwolf From: thornwolf Date: November 2nd, 2006 10:07 am (UTC) (Link)

Re: Damn Chinesses!

=)
akeyla From: akeyla Date: November 2nd, 2006 10:25 am (UTC) (Link)
people will never cease to amaze me.
you know, people who have leftover time like this should be chopped of their time and the time should be given to us...
*stares*
*goes check*
journals deleted.
ohwell.
Say, have you had any pissed people recently? As in scratching someone's overly delicate to-be-carried-with-velvet-gloves Ego? Anyone to suspect? because if they have a "category" it could be good to watch out for repetitions. YOu know, if you suspect its someone from the furry artist fandom and etcetera to watch on deviantart/forums etc. Or if it was just a random moron the WorldWideNet hiccupped up.
thornwolf From: thornwolf Date: November 2nd, 2006 10:27 am (UTC) (Link)
Not that I know of but my recent "I don't like pedophiles" thread could have caused someone to get their pedo panties in a bunch.

But according to a friend of mine it looks like it was someone in the UK. I don't know anyone in the UK that would do that. I know very few UK furs anyways, if it even /was/ a fur. Dunno! But that aside no, I haven't dipped into the drama pool lately.
alexf0x From: alexf0x Date: November 3rd, 2006 06:47 am (UTC) (Link)
EEEKKK wasn’t me honest!

I am still asking myself “why the fuck would anyone do this?”. I mean its not like your credit card details or anything. At the end of the day its more than likely that it was a 13 year old with attention issues, or an anti furry weirdo (I’ve seen them stalk LJ groups before).

Anyway give me a name and address and I’ll sort out their issues with some kitsune cricket bat smackdown.
thornwolf From: thornwolf Date: November 3rd, 2006 07:07 am (UTC) (Link)
LOL well as a friend pointed out, the LJ was deleted, not suspended. If LJ TOS got to it it would have been suspended so the fact that it was deleted indicates to me that the user deleted it themself for the time being, soooo I'm gonna watch it a bit and see what happens.

And nah nah I know you wouldn't do anything, or any of the other UK furs I actually have come into contact with (that is, knowingly contacted) but I seriously don't know whats up!
altonwings From: altonwings Date: November 2nd, 2006 01:17 pm (UTC) (Link)
I had someone do that to me about a year ago, and LJ responded pretty quickly to delete it. Sorry to hear that some idiot did the same to you--some people clearly have no life.

At least they didn't get the opportunity to say anything in it about you (well, it's deleted now per your entry). Idiots.
maggock From: maggock Date: November 2nd, 2006 02:11 pm (UTC) (Link)
People are SO weird. I don't understand why they don't want to just be themselves. Glad you appear to be rid of them though! (for now...) ;P
From: neofeliss Date: November 2nd, 2006 08:43 pm (UTC) (Link)
Jimmany crimmus, what'll internet folks think of next? :/ Weird...
rikacmo From: rikacmo Date: November 3rd, 2006 02:39 am (UTC) (Link)
Creeeeepyyyyy. D:

-- Rika
22 comments or Leave a comment