?

Log in

No account? Create an account
entries friends calendar profile FurAffinity Previous Previous Next Next
prom - The art of Thornwolf — LiveJournal
thornwolf
thornwolf
prom
well thats a rush. i just paid the deposit on our prom limo. were getting a 14 passenger escalade. i have no idea what that is..but whatever.
were gonna be picked up at amy's house so i have to get her address sooner or later. they said not to worry about it just yet but to just call them asap.

the deposit was 145 smackers. *sigh* its going to be $71 per person so thats 142 per couple. This week im collecting payment for Tiffany and Jenny so that will give me 142 out of the 145 spent, but i still need to collect from:
Tavis
Travis
Amy
Gary
Nate
Liz
Tony
Jaime (is she going? please god i hope she is..)
Nell (i hope shes going too)

wow..thats only 10 people..
we need Liz to have a date or 2 more couples..
Amy, do some quick thinking! *panicks* am i forgetting someone and being a retard?

well..if we dont get enough people well have more legroom, but that also means im gonna have to do a last minute $ collection from people.
we also have to deal with a 20% tip for the driver *sigh*

WHY DOES IT HAVE TO COST SO MUCH MONEY?!
at least my grandma paid for my dress

now i gotta make dinner reservations but i dont know WHEN prom is, WHAT time early bird pictures are or ANYTHING *grrs*

Amy, btw, theyre picking us all up at 5:30. i just need to get yer addy. that cool?

Current Mood: stressed stressed

3 comments or Leave a comment
Comments
alex_to_you From: alex_to_you Date: March 24th, 2003 06:43 pm (UTC) (Link)
yeah that's cool... fine by me :0) and... tah-dah! Liz has a date now! Gary's friend Nick said he'd go with her... soooo yeah! YAY! don'tcha just love me? hehe jk. But yeah, sounds good. Thats expensive, but it sounds worth it... i'll give u my address at school. gtg. laters :0)
alex_to_you From: alex_to_you Date: March 24th, 2003 06:44 pm (UTC) (Link)
btw... gary hasnt asked me yet lol
thornwolf From: thornwolf Date: March 24th, 2003 07:05 pm (UTC) (Link)
awesome! i just told her *hope that wasnt a bad thing that i did*
but anyhoo...about the limo. we gotta figure out what time we want to LEAVE prom and what were going to do afterwards.
tiff any talked about it and she said after prom to just drop everyone off at your house and well all take our own cars somewhere, but the prob with that is, i dont mean what were going to do /finally/ after prom *like if we went up to 6 flags*, i mean what were going to do as a group after prom. so we gotta figure out a group activity, like go out somewhere i have no idea. im gonna have everyone bounce some ideas off of me and well figure it out from there. if you say bowling im going to shoot you ;)
after all, the whole fun about getting a limo with a bunch of people is going and doing something fun with that group of people
3 comments or Leave a comment