?

Log in

No account? Create an account
entries friends calendar profile FurAffinity Previous Previous Next Next
Second one for silverfoxwolf - The art of Thornwolf — LiveJournal
thornwolf
thornwolf
Second one for silverfoxwolf
For the record...he's from England. HAR HAR OMG I GET IT thpppt

Current Mood: accomplished accomplished

10 comments or Leave a comment
Comments
winterwinstar From: winterwinstar Date: September 10th, 2005 02:13 am (UTC) (Link)
really? But i thought he was a German Sheperd :B
Heh, Sorry Thorn It had to be done. ^^
champawat From: champawat Date: September 10th, 2005 02:42 am (UTC) (Link)
She was referring to
[Error: Irreparable invalid markup ('<ljuser=silverfoxwolf>') in entry. Owner must fix manually. Raw contents below.]

She was referring to <ljuser=silverfoxwolf>, not Sarge.
champawat From: champawat Date: September 10th, 2005 02:44 am (UTC) (Link)

Bah.

winterwinstar From: winterwinstar Date: September 10th, 2005 02:45 am (UTC) (Link)

Re: Bah.

thats ok, It was a terrible comment anyway :>
From: dr_okhi Date: September 10th, 2005 03:19 am (UTC) (Link)

Re: Bah.

Nah it was an amusing one, I thought the same thing at first. >:}
[Note sometimes you have to use ;) ]
winterwinstar From: winterwinstar Date: September 10th, 2005 03:23 am (UTC) (Link)

Re: Bah.

Yeah, I just forgot to that time ;)
xxbalaaxx From: xxbalaaxx Date: September 10th, 2005 04:55 am (UTC) (Link)
*hyperventilates* OMG ITS A VIC XD rofl ok pay no heed to me..Im a police interceptor junkie O_O. Love the sketch btw..he just gets hotter and hotter with each new pic :D!
winterwinstar From: winterwinstar Date: September 10th, 2005 05:05 am (UTC) (Link)
id like to draw this guy in a dynamic action pose with *pardon the term* "gunz a blazin" But, the back of my mind tells me, Thorn wouldn't approve of something like that. lol
silverfoxwolf From: silverfoxwolf Date: September 10th, 2005 06:31 am (UTC) (Link)
*grins proudly and points excitedly at the picture* Lovely drawing Miss Thorn! Can I now say the word whoops and is it too late to get out of it? :P
desertwalker From: desertwalker Date: September 10th, 2005 10:36 pm (UTC) (Link)
*does Nelson pointing...

"Ha-Haa!"
10 comments or Leave a comment