?

Log in

No account? Create an account
entries friends calendar profile FurAffinity Previous Previous Next Next
Well Crap - The art of Thornwolf — LiveJournal
thornwolf
thornwolf
Well Crap
I knew this was going to happen. Well, I joked about it, but really didn't think anyone would follow through with it.

My school started April 1st and I kept telling everyone "oh it will be just /so hilarious/ (only not) if my school was closed for April fools, as a joke".

It was closed yesterday for Cesar Chavez day, but I thought, surely it would be open today.


Nope.

Cue a lot of really confused students standing outside Union Hall knocking on the door trying to go to their English classes only not being let in cuz, surprise surprise, ITS CLOSED! Well, not the whole school...

Apparently the English department got together (from what I gather it was just the English department, as the math department...my next class...from what I can tell is here) and decided to make a massive joke and close the one department for April Fools, just in the mornings though. My luck, it's my first class. >:(

I'm not amused. The dean is pissed, and they still haven't said if we're going to have to make today up by extending the quarter by a day or just assigning more work. Apparently he's trying to call all the participating teachers though and they're going to be reprimanded.

I'm sitting in the Student Union right now killing the /hours/ until my math class cuz my English prof decided to be cheeky.

With all the crap I've had to deal with this school and trying to get in, this sure as hell didn't make it easier.

*so effing pissed!*

Here's some photos of the campus with the April Fool's signs on the English department. I find it really ironic that the ENGLISH department of all people would misspell "FOOL'S" as "FOOLS'". I should seriously post this to mock_the_stupid. :P


APRIL FOOLS!

Actually I /am/ at school but my English class went off without a hitch. Actually it got out early so I /am/ in the student union killing time. Obviously I have too much time on my hands if I'm picking on you poor folks. :)

Current Location: CSUSB Student Union
Current Mood: pissed off pissed off
Current Music: People talking

19 comments or Leave a comment
Comments
loiosh_de_talto From: loiosh_de_talto Date: April 1st, 2008 04:55 pm (UTC) (Link)
I think that would be April Fools' Day. Plural possession
thornwolf From: thornwolf Date: April 1st, 2008 04:55 pm (UTC) (Link)
Double whammy!
From: astolpho Date: April 1st, 2008 04:56 pm (UTC) (Link)
Yeah, I was also thinking that you could probably make the case for fools' being an okay usage.
loiosh_de_talto From: loiosh_de_talto Date: April 1st, 2008 05:01 pm (UTC) (Link)
I believe that is the case since it is not the day of a single fool but a day of many fools.
thornwolf From: thornwolf Date: April 1st, 2008 06:24 pm (UTC) (Link)
Aw come on guys XD For reals.

I put that in there to get some of you grammar nazis to click the tag to refute me!
shockwave77598 From: shockwave77598 Date: April 1st, 2008 04:55 pm (UTC) (Link)
I think the Dean's docking the English Department a day's pay today would be a perfect complement to their little Joke. Wish (I) could just not show up and get paid, saying we are having a little joke...
growly From: growly Date: April 1st, 2008 05:07 pm (UTC) (Link)
an arpril fools joke ABOUT april fools... oy mai head hurts *whines n rubs headfur wit a paw*
thornwolf From: thornwolf Date: April 1st, 2008 06:23 pm (UTC) (Link)
Murrypurry
danthedragon From: danthedragon Date: April 1st, 2008 05:16 pm (UTC) (Link)
Hahaa, oh man you got me XD
thornwolf From: thornwolf Date: April 1st, 2008 06:23 pm (UTC) (Link)
Yay :D
calicatmerlin From: calicatmerlin Date: April 1st, 2008 06:22 pm (UTC) (Link)
...and here I thought only children revelled in such shenanigans.
thornwolf From: thornwolf Date: April 1st, 2008 06:23 pm (UTC) (Link)
What am I but just a child at heart? :D
dragonheadthing From: dragonheadthing Date: April 1st, 2008 06:34 pm (UTC) (Link)
I am so confused now!
ruggels From: ruggels Date: April 2nd, 2008 02:33 am (UTC) (Link)
PWNT

Scott
dragoncreator From: dragoncreator Date: April 2nd, 2008 04:30 am (UTC) (Link)
I don't like April Fools jokes that are just fabrications of a day in someones life. I prefer the obvious "you'd have to be dumb to fall for it" jokes. Hence being an "April Fool."

...But that was damn funny! :) You had me going, cause I just started school today too. =^^= And thank you for the immediate gratification of the "Gotcha" under the cut.
desertwalker From: desertwalker Date: April 2nd, 2008 04:34 am (UTC) (Link)
Clever indeed ; D

My hat's off to you.
alex_to_you From: alex_to_you Date: April 2nd, 2008 07:47 am (UTC) (Link)
For a minute I was wondering what type of school would let that happen? haha... good one.
emerald_sage From: emerald_sage Date: April 3rd, 2008 04:00 am (UTC) (Link)
HAHAHAHA! That was a good one ^__^
kaysho From: kaysho Date: April 10th, 2008 01:05 am (UTC) (Link)
Darn it, you're good ... I'd almost made it all the way through April 1st's entries without falling for one. :)
19 comments or Leave a comment